nedelja, 4. julij 2010

Pozdravljeni!

Pozdravljeni, sem Maestro Slavac.

Verjetno, mislite, da sem eden od tistih, ki vam bo 'spet' poizkušal poceni prodati 'dojavo, hitro analizo,sms tip.. ipd.' NE!

V stavne vode sem prvič zaplaval v 5-6 razredu osnovne šole, ko sem se po pouku odpravil v pošto in vplačal 'tiket' z mojo žepnino - nekaj stotakov v bivših tolarjih.. od takrat do pred nedavnim sem stavil še nekajkrat, potem se je pa začelo. Stave so mi stranski vir dohodka , poleg stav imam službo, ki je moj glavni vir dohodka! Ne bom se hvalil, koliko sem do zdaj dobil oz. izgubil, želja vsakega stavnega mojstra je ista - vsi si želimo leto zaključiti pozitivno z dobičkom. Imam samo en nasvet za vse stavničarje, prisilite stavnice, da igrate z njihovim denarjem! Kaj točno sem mislil s tem, si verjetno sami predstavljate.

Moj cilj je v dveh mesecih iz začetnih 50€ priti do 1000€ čistega denarja s pomočjo stav. Blog sem odprl z namenom, da vam predstavim 'moj projekt oz. cilj'. Z objavami na blogu, vas bom redno obveščal, kako napreduje moj projekt.

IGRAL BOM NA ONLINE STAVNICAH, BANKROLL 50€ !!! Začetek projekta je 1. september 2010. Do takrat pa spremljajte blog, kjer vam bom opisal razne stavne sisteme, analize ipd, BREZPLAČNO!

Pri projektu se bom zanašal izključno na svoje znanje in svoj instinkt. Torej brez raznih Facebook dojave majstrov, pisalcev analiz ipd. Sam osebno preferiram SINGLCE in zato bo največ mojih tiketov baziralo prav na singl tipih.

PA SREČNO KEKEC :)





Prevod na srpsko-hrvatski jezik:

USKORO



Ni komentarjev:

Objavite komentar

 

Maestro Slavac